23 Aralık 2011 Cuma

Herşeyin Başladığı Gün

  Genelde geç uyuyan ben, o gece de geç saatlere kadar intrnette sürttüm. Saat 3 gibi telefonuma mesaj düştü. Mesaj lokasyon gösteriyordu. Mr.EN'den gelmişti. Askerdeydi ya kendisi, anlayışlı olmamız gerekirdi ya. Ben de bu kurallara uyarak cvpladım mesajını, biraz diyalogdan sonra uykuyu bahane edip uyudum. ENbenim 3 yıl ile ilişki rekorumu kırdığım eski sevgilim; adı üstünde bu hayatta en sevdiğim, evlilik hayalleri kurduğum tek erkekti. Ama artık benim yüzümü güldürmüyordu mesajları ve aramaları. Bir gariplik vardı.
Biraz iç sesime kulak verdim , kalbim artık onun adına atmıyordu sanki. EN'in son aylardaki dengesizliği ve en son hayatında yer verdiği paçozu sevdiğini söylemesi beni ondan itivermişti biranda. Bunu yeni anladığım için de salak dedim kendime. Çünkü EN bizim her içki masamızın konusuydu ve en son 3-4 gün önce yine bu konu açıldı ve can sıktı.
Fakat bugun EN can sıkmıyordu, düşündürmüyordu bile. Başka birşey beni düşündürüyordu. Daha karmaşık birşey... EN'in boşluğunda birşey beni heyecanlandırmıştı sanki. Dinlenmeye çekilmiş yüreğim biraz canlanmıştı. Merakım sonrasıydı, sonrasını göremediğim, öncesi olmayan, sadece mesajlarda yaşayan bir Facebook arkadaşıydı bu... Ve öyle iki ortak tanıdığımız vardı ki, risk almaya değer miydi? Bunu zamanla görceğiz ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder