24 Ocak 2012 Salı

Hayalet

Son 2 aydır saçma bir durum içerisindeyim.
Çapkın mıyım? Sanırım evet. Beğendiğim şeylerin benim olmasını istemek gibi bir özelliğim var. Bu aşk çemberinde bir de Ghost çıktı piyasaya.
Tanımıyorum sadece 2-3 yıl önce hoşlandığım çocuğun kuzeni ve eski sevgilimin liseden arkadaşı :P Ama bu çocuk bana ilk anlatıldığında dibim düşmüştü :)) 2 yıl sonra sen çocuk bana faceten tesadüfen mesaj atmasın mı? Beni heyecan bastı tabi. Eh bi kıkırdaşmalar bi flörtleşmeler başladı. Fakat çocuk bana ne zaman bi buluşma zarfı atsa ben üsütne örtü örttüm. İki aydırdan facebooktan yok whatsapptan mesajlaşmaktan çocuk baydı tabi. Şimdi de o buluşma zarfı atmıyor hatta en fazla üçgün sabreden Ghost bu sefer mesaj bile atmıyor.
Kafamı karıştırdı karıştırdı. Kızlarla ne teoriler yazdık üstüne! işin içinden çıkamadık.
Ama ben var ya ben sabırlıyımdır. Bana mısın demez bu havalar :P Adamı yere yapştırıveririm. Neyse. Sabrediyorum.
3 gündür mesaj atmıyorum o da atmıyor. Karar verdim en son, tık çıkmayacak benden.
Çocuğun amacını da anlayamadım sanırım bir kız da var hayatında. Zaman göstericek anyayı konyayı.
Şimdilik dinlencede Erosumla mutlu olmanın tadını çıkarıyorum :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder