10 Ocak 2012 Salı

Geçen Hafta... Sanırım Aşık Oldum!

oooooof of
Muhteşem bir 12 gün geçirdim... Eros noel için geldi. Evet yanlış duymadınız, İtalya'dan kalkıp benim için geldi!! Hatta Christmas'ı da benimle geçirdi. Rüya gibiydi... Birlikteliğimizin 4. ayı bitmek üzere, fakat daha önce bu denli yoğun şeyler hissetmemiştim. 2 ayda bir gördüğüm yabancı uyruklu imkansız bir ilişki işte. Ama bu sefer 24 saat birlikteydik. Beni o kadar seviyor ki aşkından vazgeçemez oldum... bir garip oldum.
Bir de Eros buradayken, salak gibi okul yüzünden, nerdeyse 1 hafta çalışmak zorunda kaldım. Bu sırada bana, o müthiş elleriyle yemekler hazırlayıp bulaşıklarımı da yıkamasın mı! Allahım adamın eksiği yok fazlası var. Ben az buçuk işin dalgasındaydım. En azından ben öyle zannediyordum. Ta ki....ta ki!
Ta ki saçma sapan sorgulamalar, kaprisler yapmaya başlayana kadar. Hatta daha o gitmeden kollarında hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamayayım mı!! REzaLeTtii....neyse. Gidince geçer sandım. Geçmedi. İki üç gün sonra kalmaz, başka bişeyler bulurum oyalanacak derken bugün 4. gün ve ben hala ağlıyoruuuuuuum!
Çok alıştım evet, biliyorum yalnız yaşamak beni böyle yapıyor ama hep aklım onda...
Bir de çok sevdiğim bir kazağı vardı, onu bana bırakmış :( kazak sürekli üstümde. Hiç beklemiyordum, o gelene kadar aklım başkasındaydı, baskasını düşünüyordum, işin eğlencesindeydim. Yahu İtalya nireeeee Türkiye nire diyordum. 2 ayda bir görüşüyorduk, o da 3-4 gün. Hatta eski sevgililerimi, mesafeleri sorun edip terkettiğim olmuştur. Peki ya şimdi? Kesin ve net bir hüküm vermiyorum, zaman göstericek ama yine de tehlike çanları çalıyor gibi.
Kabus gibi....!
Sanırım aşık oldum!

2 yorum:

  1. Aşk gibisi var mı?
    Güzel şeydir, tadını çıkarın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, ama tehlike geçti :) laf aramızda daha aşk yok. maceralara devam ;)

      Sil